Ebrucekin emirtosveannesi benimde aynı 2haftasina denk geliyo 31+6yiz feci bel ağrısı var bugün uyuyamadım nerdeyse çok agirlastim dönemiyorum 36yi gorseydik bı
baretli30- emirtosveannesi benimde uygulamaya göre 13 Aralık görünüyor hazırlıklara daha yeni başladım inş yetiştiririm 😊
Didemesut Arada bebeğinizin hareketlerinde güç kaybı hissediyormusunuz? Mesela geçen hafta daha güçlü tekmeler hissediyordum 3 gündür daha hafif hafif hisseditorum korkuyom
kuubra1234 Didemesut hic korkmayin. Ben gecen hafta ayñi sebebten hastanede buldum kendimi😁yeriyle pozisyonuyla alakali olabiliyor. Hicbir sorun yok dedi doktorum.
kuubra1234 Betul2626 benimde ocak 4 tahmini doğum. Ama nedense bendr aralukta doguracakmişim gibi hissediyorum😂28+5 bizde. Bebek ters hala bakalim donecekmi
denizasigi emirtosveannesi kasim 28 gibi benim nasipse.. bebegim tersti ama en son ki kontrolde dönmüş sonunda 💝
Esrafeyyat1 8 Aralık son gün dedi doktorum ama kasımın sonu doğar bence niyeyse öyle hissediyorum sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil
Derya_gumus emirtosveannesi bende 29+0 suan aralikta görunuyor ama daha tarihimiz belli degil ve kizceminde daha hicbirseyini hazirlayamadim :(( erken kasilmalar baslayinca tamamen yatcan dedi dr hicbirsey yapamadim daha insallah aralikta aliriz bebislerimizi kucagimiza 🧿🤲🦋
yaasemin emirtosveannesi bizim de o civarlarda ama 30 da gittiğimde bebek doğum pozisyonunda dönmüş dedi o aralar zaten vajinama vurmuyordu ayakları hep yukarı hissediyorum 32+4 olduk 62 ile başladım dün tartıldım 72 olmusum iştahım inanılmaz açıldı 2 haftada 2 kilo almışım 🤭
Btl7 emirtosveannesi benim de doğum aralığın üçüncü haftası görünüyor 🐣 ve benim de makat duruşlu kaç haftadır düzelmedi ama doktorum henüz erken dönecektir dedi bekliyoruz 🥰
cimcimemmmm Annesininportakali53 Der_0 Kizlar sizin bebisler dogum pozisyonuna döndü mü ayni zamanlarda görünüyoruz
Ligarbawood Bizde bugün 32+0 olduk kızımla 27 den beri doğum pozisyonundaydı dün kontrole gittiğimde makat pozisyona dönmüş🤦🏻♀️ benim kızın işleri ters😂 daha hiçbirşeyi yıkamadım önümde uzuuun bir iş var birde ben bu arada taşınacağım🥹 6 kilo aldım sadece 79 ile hamile kaldım 86 yım hamdolsun daha çatlamadım inşAllah çatlamam ❤️❤️❤️ emirtosveannesi
QUEEN0888 emirtosveannesi Bende bi hazırlık yapmadım😅hep sona doğru yapanlardanım sağlık olsunda.68 le gebe kaldım 77diyim .Erken doğum riskim var inşeAllah 37yi görürüm💕
Der_0 cimcimemmmm pozisyon alsa doktor bilgi verir ya hangi doktora gidiyorsun urfadaydın sanırım yanlış hatırlamıyorsam