emirtosveannesi Kizlar aralığın 2. Haftasi görünüyor doğumum ve bebeğin ters olduğunu söyledi doktor sizin bebisler döndü mü hazırlıklar tamam mı kaç haftalık kac kilosunuz💙
Doga12345 emirtosveannesi 28 aralık gözüküyor bizimki de bakalım hazırlıkların çogu bitti azı kaldı 😂
Der_0 emirtosveannesi bu gece 31 oluyoruz Doktora ve son adetime göre bende ikinci haftası 🥹 ama gel gör ki erken doğum riskim var ve 65 kiloyum 54 kilo ile başladım 🌸hazırlıklar bitti çok şükür sadece ev temizliği beni bekliyor
Annesininportakali53 emirtosveannesi Kasım sonu Aralığın 5 i gözüküyoruz içimden birses o kadar kalmayacak diyor… 33 haftaligim bütün kiyafetleri yıkayıp utuledim astım 4 günümü aldı hiç durmadan yaptım bugünde hastane çantamı hazırladım kenara koydum
Betul2626 emirtosveannesi ocak 4dü tahmini doğum ama ben nedense aralıkta doğırcam gibi hissediyorum 37 38.haftalarda 🤷🏼♀️ şuan 28+2 yiz
Der_0 Annesininportakali53 ben aralık ortası doğum bekleniyor ama Kasım ortasında doğar diye düşünüyorum 🥲 31 hafta oluyoruz daha bu akşam yani aralıkta çoktan doğurmuş olurum gibime geliyor
kuubra1234 Betul2626 benimde ocak 4 tahmini doğum. Ama nedense bendr aralukta doguracakmişim gibi hissediyorum😂28+5 bizde. Bebek ters hala bakalim donecekmi
mavininhertonuu 28 Aralık görünüyor ama erken gelse iyi olur şöyle 10 15 Aralık falan 😂 eksikleri tamam inşallah, birkaç zıbın daha alasım var ama almasam da olur, 1 aya da kıyafetleri yıkar ütülerim inşallah
oykumm_1233 emirtosveannesi tahmını dogum 19 aralık ama aralık bası felan bekle dedı doktorum 🤷🏼♀️ saglıcakla gelsınler 30+5 🌸
girl_boy_annesi oykumm_1233 Aramız da 1 hafta var banada ocak başı deniyor siz sezaryen mi olacaksınız
nilsmomy emirtosveannesi 31. Haftadayım en son gittiğimde dönmüştü tabi tekrar pozisyon değişmediyse o kadar hareketli ki anlayamıyorum ne yaptığını 😂 çok şükür bezi, ıslak mendili, şampuan ve kremleri dışında tamamladım alışverişini onları da kasım ayında almayı planlıyorum😮💨
cimcimemmmm Annesininportakali53 Der_0 Kizlar sizin bebisler dogum pozisyonuna döndü mü ayni zamanlarda görünüyoruz
_edakrsu22 emirtosveannesi uygulamada 1 Ocak gözüküyor tam 40 hafta olduğu için ama doktorum 10 aralıktan sonra bekliyorum dedi bebeklerini yüzde 5 tam zamanında doğar dedi erkende olabilir geçte olabilir bebek ne zaman isterse 🙂
yaren0704 emirtosveannesi 15 Aralık gözüküyor doğum . Bebek doğum pozisyonundaymış dönmezse şayet :) kendime 5 kg aldım . Hazırlıklar tamam değil bitmiyor :)
Nazendehanim emirtosveannesi 30+2 oldu ,uygulama 24 Aralık gösteriyor 26. Haftada 57 Kiloydum 5 kilo almıştım toplamda salı günü kontrolum var❤️
HeyMommy Bizde saat itibariyle 31+0 olduk 🥰 Tahmini 19 Aralık görünüyor ama bence o kadar kalmayacak gibi hissediyorum. Aralık başı falan olacak diye doğuyor içime. Bugün kıyafetlerini yıkadım saatlerimi aldı. 🫣Yarına kurursa ütüleyip kaldırıcam inşallah. Sonrada bir kaç eksik kaldı çanta için onları halleder hazırlar koyarım kenara buda yine iki üç haftayı bulur 🥰