Benim de programa göre 26 Aralık gösteriyor ama ilk doğumumda gebelik zehirlenmesi yaşadığım için bu hamileliğimde planlı sezaryen olucam doktorum riske atamam dedi heralde Aralığın ikinci haftası en geç doğumum olur, aranızda benim durumum gibi olan var mı arkadaşlar? 🙋🏻♀️