Gzd_gzd Benim de 12+1 de doktor cinsiyeti için kız dedi ama kesin değilmiş bakalım 16. Haftada kesinleşir ☺️
Yelizmurat pnargs artik ilerleyen haftalarda gorcez. Gelki ben balik etliyim oylede hamile kaldim 🤦🏼♀️
Yelizmurat Damlaglk yiyom canim yiyom ama hafif bi koku gelsin burnuma aninda kusuyorum. Ne kraker ne bise fayda etmuyo kusmaya
pnargs Yelizmurat yani yapım öyle kuzum fazla kilo almam genelde aynıdır kilom inşallah hamilelikte de fazla kilo almam 😆
pnargs Damlaglk ooo maşallah 3 ayda 4 kilo ama bence tartıl göbekten belki sana kilo almışsın gibi geliyordur
Mugesaglam Herkese merhaba 😊 bende bursadan yarın tam 12 haftalık oluyor benimde 2 haftadir filan kusmalarim cok fazlaydi asiri oldugundan ilac kullanmaya basladim en azindan onunla biraz olsun rahatladim derken 20 lik disimi tetiklemis hamilelik o basladi malesef antibiyotik kullanmaya basladim cenem kitli her turlu yemek yiyemiyorum cok zor geciyor halsizlik dahada kilo verdim benimde yarin tarama gunu fakat ben yaptirmayacagim net sonuc elde edilemesiginden yanlis sonuclar ve yonlendirmeler oluyor o yuzden yaptirmayacagim doktorum yurt disinda olan testten bahsetti yuzde 99 kesin sonucmus fakat 3000 tl mumkun degil yaptirmam bende digerinide yaptirmanin cok mantikli olmadigini dusunuyorum
Busra67 Mugesaglam ben doktorumayaptrmak istemiyorum dedim bunu yapalım digerlerini almayız bunda tedavi edilebilirler bakılıyor demişti
pnargs Damlaglk anladım canım iştahın oldukça ye bebeğin için sağlıklı şeyler tüket tabi zaten ilerleyen zamanlarda kilo takibi yapar doktorun bünyen sağlam olsunda kiloyu kontrol etmek kolay