archimom Ankara dan 11+4 ☺️ Yarın kontrol var ikili tarama için cinsiyet in bişi derler mi çok merak ediyorum
archimom Damlaglk özele gidiyoruz ilkinde 12 haftada Koza benziyor demişti doktor 16 da erkek dedi söylese de erken diye inanmam herhalde 🙈
Damlaglk pnargs inşallah övünmek gibi olmasında rahat bır hamilelıgım var sonunda bozmazsa inşllah böyle devam ederrr
Yelizmurat Damlaglk karnimin ortasinda yikardan asagaa boyle killar olustu bayaa gidicegini pek zannetmem 😂
Yelizmurat pnargs 2 kilo zayiflamisim😭😭 benim istahimda yok kizlar ya. Sizde boylemisiniz. Karnim hafif cikintili ama daha oyle cok degil
Busra67 pnargs ben ilk hamileliğimde 18kilo almıştım her doktora gidişimde doktorla kavga ediyordum bana çok kızıyordu ama Doğumdan sonra gitti kilom