Mervekara5 nevauraz canım dedi ki bana en son doktorum rahme yakın değil tam plesanta previa diyemem dedi sonra doktorumu değiştirdim işte yeni olan da hiç birsey demedi bu konuda
Mervekara5 Aylnkrt memnunum canım ama gülbin hanım da iyidir muayine süreleri biraz kısa geldi bana sadece doktorluğu harika yoksa
heleminnosminnosminnos Mervekara5 rahminiz genişliyor başka bir belirti yoksa eğer çok normal benim de aynı o haftalarda çok ağrım olmuştu büyüyor annesi 🥰
Aylnkrt Mervekara5 bende şuanlık memnunum çok şükür. En son bir ay önce çağırmıştı beni de şimdi de çarşamba günü gidicem cinsiyeti söyleyecek sanırım 12+5 olduk 😇
nevauraz Mervekara5 olsa söylerdi demek ki bilememiş önceki canım bu haftalarda söylüyorlarmis doktorlar varsa. Ben hareketleri hep kasıklarda hissediyorum
Mervekara5 nevauraz bende kasıklarda hissediyorum hatta en son ağzında kordon vardı onunla oynuyor demişti doktor demedi başka birseyde
nevauraz Mervekara5 yaa çok heyecanlı ultrason günleri her seferinde daha da farklılaşıyor şekilleniyor son on gün geçmek bilmiyor
Mervekara5 nevauraz evet şuan benim tam 10 gün var geçmiyor 😄 birde ayda bir oldu ya ilk başlarda ayda 2 kere gidiyorduk çok güzeldi
nevauraz Mervekara5 Evet ya yirmi gün geçiyor gerisi geçmiyor 31 ekimde gidicem bende ilk detaylı ultrason olacak o yüzden de ekstra heyecanlıyım 😍
Mervekara5 nevauraz benim de 1 Kasım canım senden bir gün sonra detaylı ultrason da şimdi parmaklarına kadar görürsün ☺️
Mervekara5 Aylnkrt benim de tam 12. Haftada söyledi canım gülbin hocam o konularda çok başarılı ikili test yaptırırsınız birde muhtemelen
Aylnkrt Mervekara5 evet ikili test için devlete göndericem seni geldiğinde dedi de pek emin değilim yaptırsam mı yaptırmasam mı bilmiyorum hiç 🤷🏻♀️