GMD Mervekara5 Benimde hep sol tarafım aktifti ağrı gayet normal sonradan kendi kendine duruyo aa gecmis diyceksiniz sol kız sağ erkek derler sağlıcakla gelsin..🙏🏻
Aylnkrt Mervekara5 evet ikili test için devlete göndericem seni geldiğinde dedi de pek emin değilim yaptırsam mı yaptırmasam mı bilmiyorum hiç 🤷🏻♀️
Mervekara5 Aylnkrt canım benim ikili testte yaş riski çıktı bana amniyosentez önerdi birde gen testi sonra ben arastırdım Detaylı usg olduğunu öğrendim Samsun’da uğur hocayı buldum oraya gittim gen testi yaptırdık usg de uğur hoca inceledi sonuçlar temiz çıktı Allah’a şükür sonra uğur hocamızı çok sevdik onunla devam ettik
Aylnkrt Mervekara5 ayy çok şükür temiz çıkmış Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😇 bende bilemedim işte dedim hatta hocam ben yaptırma konusunda emin değilim dedim o da düşün bakalım o zamana kadar dedi geldiğinde zaten ultrasondan burun kemiğine ense kalınlığına bakıcam eğer bir sorun görürsek yaptırırız dedi öyle kaldı bakalımm
Mervekara5 Aylnkrt canım bence yaptırma madem çok istersen gen testi vermeni öneririm benim ultrasonda nodmal çıkmıştı hersey
vveraa Kızlar 19+2 yiz hareketler düzenli oluyor mu bu dönemde ben 16. Haftada hissettim ilk sonra arttı ama düzenli bi hareket durumu olmadı dün biraz üzüldüm bişeylere akşamdan beri bi kere hissetmişimdir bu hareket düzeni kafama takıldı açıkcası😒
Mommm03 Mervekara5 19+3 bugün öyle ağrım var ki anlatamam doktorda gidemiyorum cocugma bakacak kimse yok kaldım öyle 😔😔
vveraa Mervekara5 ay buna daha çok üzüldüm şuan yavaş yavaş hareket etti içim rahatladı şükür.İnsanız bazen eş dost canımız sıkılıyor duygusallık tavan yaptı zaten herşeye çok sinirleniyorum çok ağlıyorum🤯
Mommm03 Mervekara5 bazen kasik bazen karnım bi ara belden aşağısında ağrı vardı dayanamdm eşimi aradım ama oda gelmedi uzandm geçti böyle devam ederse aksam giderm
Mervekara5 Mommm03 canım korkma hemen 2 gün öncede bende olmuştu şiddetli kasık ağrısı ağladım ağrıdan 2 gündür yok çok şükür
vveraa Mommm03 canım bende de çok oldu geçenlerde adet olcak gibi geceleri uyuyamadım doktora gittim normaldi herşey rahim büyüdüğü içinmiş ağrıya kanama eşlik etmiyorsa korkma ayaklarını uzat uzan bide magnezyum kullanıyor musun?
Mommm03 vveraa bundan 1 hafta once lekelenme oldum sonra doktora gttm fon ağrım oldu progestn kullan dedi sonra bıraktım yok kullanmıyorum cnm