Mervekara5 Ben son gittigimde idrar tahlili verdim bide saglik ocağına ugramistim bir iki hafta once degerlerinize bakalım dediler ama dogru duzgun biseye bakmadilar daha önce bakilmis diye kendi doktorum hiç bahsetmedi bu ay onada gitmicem kasım sonunda gidince ister mi bilmiyorum. 31 ekimde detaylıya gidicem cok merak ediyorum. Bide canım dün bebiş çok hareketliydi bugün hiç hissedemedim sende de boyle oluyor mu