Minikbebegim1999 inşallah canım, solda duruyodu bendede, ama çok net hiss ediyorum, çokda erken hiss etdim, şimdi 28 haftadayım, hep hiss ediyorum, çokda kuvvetli hiss ediyorum, elime dokunuyo elim karnımda olduğunda, ağrı oluyodu bazen, başqa da bi sorun olmadı şimdiye kadar, şimdi ağrı acıda yok şükür, geçen doktor kontrolünde olduğundan daha yukarıda olduğunu söyledi doktor, cumartesi randevum var bakalım şimdi nasıl, umarım ikimiz içinde güzel, huzurlu bir hamilelik geçər🤲