Zolemos banada ebe söyledi hata o söyleyince ben dedm şimdiye kadar kimse soylemedi bunu bana önemli birşey değil çünkü dedi sadece bebegi 30 haftadan sonra vazla hissetmezsin dedi desirmi yukari cikar yada arkasina geçer mi dedm bu saaten sonra sabit kalir dedi benim tam solumda yanda ama bebeğin önünde oluyormuş benmde hep sol tarafimda ağrı var onunla alakalimi bilmiyorum dun gittim doktora hersey güzel dedi hata rahim ağzına baktı bu haftalarda bakiliyor diye 40mm dedi cok güzel dedi ama aşadan baktığında plesantayida gördü bisey demedi bunun hakkinda normal mi aşadan bakinca plesantanin gozukmesi bilmiyorum. Onemli olan aşağı inmesin bu şekilde durursa cok iyi