Fatma4506 Benim ilk gebelikde kısalam oldu 25 e düştü sonra 34 haftada doğum yaptim o yüzden şimdi doktor önlem amaçlı kullandıırıyor.İnşeAllah sona kadar gide bilirim.
Çok vakit uzanmaya çalışıyorum ve gebelik korseti kullanıyorum.Ev temizliği haftada 1 yapıyom.Kaynanamda sağolsun yardımcı oluyor