girl_boy_annesi QUEEN0888 29+5 den selam En son 26. Haftada gittim 750 Gramdı 2 hafta sonra randevum var inşllah 1.200 gram falan olmuştur🤲🏼 Aşırı derecede yalancı sancılarım var 🥺
QUEEN0888 girl_boy_annesi Canım inşeAllah 1200 geçmiştir.☺️Sağlıklı büyüsünde kilosun kafaya takmayalım🐣.Yalancı sancılar başladımı?😨Oy bitanem bende endişeliyim yalancı sancılar insanı korkutuyor.inşeAllah güzel haberler alırsın🤲🏻🐣
Nazendehanim QUEEN0888 dün gece 30+1 oldu kızım ve çok farklı bir tekme attı dokundum ve parmaklarını hissettim böyle sıra sıra yumru gibi bişe ay çok garipti çok farklıydı hala çok şaşkınım ,bu sefer tekmesi daha inceden geldi aynısını eşim de dokununca hissetti ,salı günü kontrol var 😍
Rafaelli kızlar merhaba, ben 28+4haftamdaydım bu gun erkenden kalkıb ev işlerı yaptım az once bitidim uzandıgımda karnımda hafıf sancılar hıss edıyorum, bıraz endişelıyım böyle olan varmı ?
Nimetkayseri1438 Rafaelli bende bu gun evi baştan sona temizledim bende de kasiklarda ağrı oluyor uzan dinlen yarina geciyir vücut dinlenince 28+2 de benim ayakta fazla kalmaktan da oluyor tatlı birsey yiyip uzanıp dinlenmeye bak birsey olmaz
Defnem_26 28+1 olduk cok karnım da yok ama oturup kalkarken sag kalcam cok fena ağrı saplaniyor magnezyuma başladım insallah fayda eder
QUEEN0888 Defnem_26 İnşeAllah canım.Bu haftada magnezyum kullansak bile ağrılar olucak. Bebek ağırlaçtıkca bel kalça ayak ağrıları artıyor.
Asli03 QUEEN0888 merhaba bizde. 30 haftalık olduk bugün kontrole gittim ama bebeğimin kilosu az dedi doktor 1.350gram suyuda az dedi acaba bebeğim kilo alırmi çünkü yani herşeyi yiyorum en çokta bebeğe kilo aldıran yiyecekler ama maalesef bana kilo oluyor 😐🙄 korkuyorum kilo almazsa ne yaparım die
QUEEN0888 Asli03 Canım muz süt cicibebe ceviz hepsin karıştırıcıdan geçir.Her sabah iç😊 Ben yaptım 24+5 de 669du 27+0 1176 qramdı
Rojinnur QUEEN0888 27+5 bas aşağı pozisyon almıştı bebeğim, Dr um rahim ağzı ölçümü yapti 28 mm çıktı ama endiselendrdi beni sizlerde durum ne, bebeği nerede hissediyorsunuz daha çok?
QUEEN0888 Rojinnur Bendede başı aşağıda .Kısalma vardı bende o yüzden hep progestron fitil kullanıyorum.Ben çok yürüdüğümde ,tuvaletde oturup çıkırken çok aşağıda hiss ediyorum.😊
girl_boy_annesi QUEEN0888 Aynen canım kilo çok önemli değil 🥰 çok erken başladı gibi ama baya ağrım oluyor 🥺 inşallah sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız 🤲🏼🥰
Asli03 QUEEN0888 ya maşallah bende öyle yapacam bakalım inşallah yarar ya💙🥰💛çok teşekkür ederim canım
Fatma4506 QUEEN0888 QUEEN0888 Ne zaman belli oldu acaba kisaldigi. Bende sali gunu kahve damla damla leke basladi ilk gittim acile her sey yolunda cikti. Cuma tekrar geldim gecmeyince rahim agzim 25 mm olmus. Simdi hastanede yatiyorum. Ciger gelistirici igne yapildi iki doz. Nts ile sanci takibi yapiliyor.