30+2 de 1700 gr civarıydı. Bende çok ağrı yok ama omurgamda cok az bi eğrilik vardı sanırım o yüzden olsa gerek sağ kaburgam acımaya ve batmaya başladı bugünlerde. Umarım çok sık yaşamam onun dışında pek bi problemim yok çalışıyorum aynı zamanda kısmet olursa 35 e kadar devam edeceğim🙏🏻