Yorum yapmayan doktor 😪 yasalar gereği 16 dan önce sölemezmiş miş bla bla bla...ölceez burda hala yasa diyo.gördüysen söylememek niye ki..madem bana gördüğünü belli etme..beynim yandı cinsiyet konusundan.yeter düşünmücem artık diyorum günde çok kez.gene kendimi aynı yerde buluyorum..