Ravza zytn benim doktorumda açıklayamam 16haftadam önce dedi sebebini sorduğumda da cinsiyetini erken öğrenenler İstediği cinsiyet olmadığı için aldırıyormuş bu yüzden bebek ölümleri çoğalmış onun için açıklamıyorlarmış falan filan 😒
hande123 delettdmom66 inşallah öğrenirsin gösterir hepimiz inşallah sağlıkla sıhatle alırız canım sağolasın ☺
Ademinayseli Zeynepmom çıktı karnım kendini belli ediyor az da olsa 🙈 herkes te farklı olur canım benim bi arkadasım 23.haftada çıktı karnı
Sedaakmak 12 haftalıkken kıza benziyo demişti bugün 16+5 erkek olduğunu öğrendik mavileri alabilirsiniz dedi doktor💙💙