Bende 15+3 haftalık oldum kızlar belirtilerniz var mı? Bende belirti diye bişi yok bebişe bişi mi oldu diye düşünür oldum 🙄 nasipse haziran annesi olucam ama cuma günü kontrolüm var hiç bi ağrı sızı veya göğüs hassasiyeti yok sadece akıntı var hamileliğimi öğrendiğimden beri devam eden??