Nisaozclk0611
Benim kistim vardı, 6 ay kadar tedavi gördüm. Bende doktor doktor gezdim. Sonra internetten semtimin en iyi kadın dogumcularindan birini araştırıp buldum. Ona gittim muayenesi çok fazlaydı benim için, ama doktor doktor gezerken de çok masrafı oluyor zaten insanın. Ilaç verdi kullandım, kıstım eridi, 5 ay sonra da hamile kaldım çok sukur, 34 haftalık gebeyim