Nisaozclk0611 bende polikistik over hastasıyım 1 sene ugrastm olmadi doktor tedavisi oldum 1 düşük yasadim ilk 6 ay dogum kontrol hapi veriyo hormonlari duzenliyo felan ondan sonra kaldim hamile ama dusuk oldu sonra babannem 15 gun sogan kuru yapti bana 1 ay oncede folik asite basladim 1.5 ay sonra hamile kaldim suan 19 haftaligiz cok sukur 2 sene ugrastmm rabbim zamanini biliyo demekki