Sütü yudum yudum içmek çok iyi geliyor. Bir bardak sütü içmek yerine yudum yudum alın, birkaç yudumdan sonra kesiliyor. O da kesmezse doktorum bana rennie şurup yazmıştı günde max 4 sefer içebilirsin demişti genelde 1-2 sefer yeterli oluyor. 35. Haftamdayım hala mide yanmam devam ediyor :(