__kubra emin olun hiç bir şeyle geçmiyor. Ben çok çektim onu mide şurubundsn başka hiç bir şey iyi gelmiyor bn şuan 29 haftalığım ve mide yanmasından sonrada yemek borunuz yanmaya başlıyor. O kadar bıkıyorsunuzki yemek dahi yemek istemiyorsunuz sadece yemeklede kalmıyor ne yerseniz yeyin yemek borunuz yanıyor şekersiz sakız biraz geçiriyor yemek borusu için ama şuanda doktorumun verdiği şurubu kullanıyorum bir nebzede olsa rahatladım bilginiz olsun umarım sizde atlatırsınız🤲