8 sene önce doğum yaptım. Bir zaman sonra aynayla bakmaya kalktım. Baygınlık geçirdim annem su vurup beni kendime getirdi 😂makat falan da dikişliydi benim. Arkaya doğru koca bir çizgi hala var. Hafif biz iz ama var. Düşen dikişti benim, ağrım da çok oldu maalesef. Ağrınız yoksa şanslısınız. İltihap falan yapsa sızlar sürekli kalbiniz orda atıyor gibi olur. Benim öyleydi 7 gün 14 iğne vuruldum. Çabucak iyileşsin inşallah sizin