Kaşıntı batma tarzı durumlar çok normal iyileşme süreci bu şekilde bende ilk gebeligim dikişli idi pek çektim kırmızı iğne varya eczanede satılıyor tentirdiyotla onu kullandım her lavabo sonrası oraya pansuman gibi hemen kuruttu dikislerimi bilginiz olsun kızlar o dikişler kendiliğinden düşer veyahutta erir bakmayi gerektrcek bir durum yok kendinizi kasmayin bu kadar sadece temiz tutup pansuman gibi yapın her lavabodan sonra mikrop kapmasın o kadr 😊