ada_2000 ben 1 ay hiç bakmamıştım sanki bakınca orda büyğk ipler ve çirkin bi şey göreceğim zannediyordum meğer hiç bir şey görünmüyormuş. Annenizin gördüğü de büyük ihtimalle başka bir şeydir. Bakın korkmayın sizi ve vücudunuzu en iyi siz tanırsınız. Batması kaşınması ağrı olması normal. Dikiş açılsa akıntı ve ya kanama olur,koku kesin olur. Yine de şüpheniz olursa doktora danışın