Aslican07 benim yavrum 6. Ayda gosterdi kendini kiz dediler 1 ay sonra tekrar gittim doktorum yoktu baska doktor baktı erkek dedi bende 1 ay içinde kız sandigimdan butun herseyini pembe kurdeleli çiçekli aldım .nasıl erkek eminmisinz dedim evet dedi. Neyse 8. Ayima girdiğimde bidaha gittim doktoruma dedim siz boyle dediniz diğer doktor boyle dedi okadar masraf yaptım napcam dedim .ne erkeği nasıl erkek dedi diğer doktoruda çağırdı beraber baktılar diğer doktor özür diledi kız mış üzgünüm falan dedi .sağlıklı olsun da yeter. Ama okadar masraf yapiyorz sonucta bence baska bi doktora tekrar gitmelisin