FUNDACE aynısını eşimde söyledi 😁 Bende hala kızıma isim bulamadım bu dertten. Gerçi milletimiz dalga gececek bişey buluyor. Her söylediğim isme bi kulp takmalarından 6 ay oldu isim Yok. Lina dedim hurma dediler Vera dedim Aloevera dediler Melisa dedim Türk değil dediler 🤬 en son kafama göre kimliğe yazdırıp getircem.