Aslican07 canım kızların genital bölgesi ilk böyle cıkıntı seklinde oluyormuş daha sonra içe doğru toplanıyormuş , kız dediyse kızdır erkekte yanılma payı oluyor ama kızda olmuyor genelde . Bazen kordonu da erkek genital bölgesiyle karıstırılabilliyorlar . Valla bnm 12. Haftamda netlesti kesin kız denildi 😊 sizinde en kısa zamanda netlesr inşllh