Semadml ben çok ilaç kullandığım için ilaçlardan tiksinti geldi🥲 o yüzden baktım hemen yataktan kalkmamak gerekiyormuş uyandığımızda hemen ağzımıza tuzlu kraker prinç patlağı ya da çikolata atmamız gerekiyormuş sonra yavaş yavaş kalkarsak bi sorun olmuyormuş bunu denicem perşembe gününe kadar geçmezse dra söyleyeceğim bende bugün 7+2 yim bize ne güzel ben buradayım anne diyorlar dimi🤢🥲🥰😁