bizde bugun 5+0 olduk bende tatlı aserme ve istah artisi var frenlemeye çalışıyorum kendimi yoksa zaten kilolu hamile kaldim duba olucam doguma kadar dr daha gitmedim yedi hafta olunca randevu alip gidecem hem kalp atisini da duyarim bu sayede surekli git gel yapmak istemiyorum