Bende bugün son adet tarihime göre 4+4 üm ama sabah kahverengi lekelenmeyle uyandım doktorumu aradm kırmızıya dönmediği sürece sıkıntı yok dedi ama ağlamaktan alamıyorum kendmi çok korkuyorm sanki kasık ağrım da arttı sağ bacağıma vuruyo sanki ağrı cuma gel ddi usg için keseye bakmak için