😁 basımı ekrana cevırdım nabzımı 6/4 gorunce hemsıreye döndüm telefonla ugrasıyodu dedım ben gıdıyorum galıba hıc ıyı degılım nefes alamıyorum artık daha cokmu dedım hemsıre doktorlara dondu hocam hasta iyice fenalasıyo dedı o sırada bebegımın boynuna kordon dolandıgını soyleyen doktorları duyunca daha da fenalastım panık yaptım bebegıme bısey olcak dıye bebk cıktı ama aglama sesıde gelmedı doktorlar bı panıkle bebek dırekt kuveze dedıler,tabıı bebegını gorme umuduyla spınal ısteyen ben hısrana ugradım,artık bebegımıde goremedım zaten ne olacaksa olsun deyıp ıstemsızce bıraktım kendımı ve sadece bebegımı dusundum kuveze aldıkları ıcın o sırada nabız kendılıgınden normale dondü