nsldgnnn bence genel..spınalde bebegınızı dogumda gorme sansınız var evet ama kesınlıkle sonrası sızın ıcın berbat agrılar bıtmek bılmıyor verılen agrı kesıcıler sadece 1,5 saat kadar kesıyor sonrası yıne husran yıne agrılar ayrıca amelıyathane berbat bı yer ben panıklemıstım spınal de tansıyonum dustu nabız durmak uzereydı,3 dogum yapmıs ve spınal,epıdural,genel anestezıyı deneyımlemıs bı anne olarka soyluyorum bunları tercıh sızın ama bebegınıze dogum sonrası saglıklı bakabılmenız ıcın sızınde kendınızı ıyı hıseetmenız gerekır,hayırlı saglıklı dogumlar dılıyorum