nsldgnnn ben hamileligim sırasında ameliyat olmak zorunda kalmıştım bebeğimin etkilenmemesi için de spinal anestezi ile yapıldı. Bayağı korkmuştum ama alıştım. Bas agrisi yapar kahve iç demişlerdi bas ağrım da olmadı o yüzden doğumumu da spinal olacağım. Biraz korkabilirsiniz ama genelden daha iyi olduğunu düşünüyorum. Doğduğu ilk ana sahit olacaksınız. Spinalde size dokunuldugunu vs hissediyorsunuz bebek çıkarılırken de hissederiz muhtemelen ama sıfır acı. İnanılmaz bir şey. 1 2 saat sonra da tamamen eskisi gibi oluyorsunuz bacaklarınıza his geliyor