Annelerinannesi Oznurdeniz ben 3 yıl önce buzda düştüm ve kuyruk sokumum yerinden oynadı. Hamilelik sırasında ara ara çok ağrım oldu. Normal Doğum tehlikeli dedi doktorum.
cemilev AiA Evet canim şart çünkü ilk doğduğunda göbeğinden dolayı onu giymesi daha iyi göbeğine zarar vermiyormuş
Mavisilegamzeli Annelerinannesi Aaa gerçekten mi ya benim de kuyruk sokumum ağrıyor ve uyuşuyor ama ben hiç düştüğümü hatırlamıyorum. 🙄
Gozdealpu Bebeğiniz için alt açma örtüsü koyun 2 tane. Ben hastane için kullan at örtülerden almıştım. Cıvık siyah yeşil kaka her yere bulaşıyor. Hastane benden hasta bezi istedi yürüyene kadar onu kullandırdılar. Hastaneye gittiğinizde doğum katında hemşirelere sorun
Annelerinannesi Gozdealpu alt açma örtüsü almıştım canım evde var zaten hemen koyayım. Teşekkür ederim söylediğin için
Havin Annelerinannesi maşallah canım benim allahım hayırlısı ile evladını kucağına almayı nasip etsin inş 💜
tugceee10 gayet güzel bir liste olmuş ben de böyle hazırladım. burda genelde o süslü terliklerle sezeryan sonrası yürümenin zor olduğunu yazdılar ben bir tane de rahat yürüyebileceğim terlik koymayı düşünüyorum aklında olsun, hastane çarşaflarını kullanmak istemezsen yedek koyabilirsin belki🤷♀️ diş fırçası, macunu, hastanede duş almak istersen havlu, minik şampuan vs unutmuş olabilirsin diye yazdım, sağlıkla kavuşuruz inşallah hepimiz 💐
Annelerinannesi tugceee10 saol canım. Kişisel eşyalar aklımda zaten makyaj malzemeleriyle birlikte onları da koyacağım.