Annelerinannesi canım bir tane de penye battaniye koy senin de benim gibi Kasım a denk geliyor ama hastane sıcak olduğu için penye battaniye daha çok iş görüyor. Canım kendine de çorap koy ve şalın kalın olanını koy seseryandam sonra soğuk ameliyathaneden çıkınca insan çok üşüyormuş birde 2 gece kalındığı için buradaki bayanlar bebek bezini 15 e çıkarın diyor günlük 7-8 kere kirletiyormuş çünkü...