Annelerinannesi 34. Haftadayım. Bugün kontrole gittim doktorum 38. Haftada sezeryan yaparız dedi. ama benim içime sinmedi çantamı hazırlayayım kenarda dursun ne olur ne olmaz dedim. Oğluşum için 1adet 10lu hastane çıkışı 1adet 8li hastane çıkışı 4 iç zıbın (yandan bağlamalı) 10 adet bebek bezi 1 kutu yeni doğan Islak mendil 2 adet çorap 6 adet ağız mendili 1 adet örgü battaniye Benim için 1 adet 3lü lohusa pijama takımı 2 adet normal pijama takımı 5li tek kullanımlık kilot(e bebekten aldım) 3 adet normal kilot 1 adet emzirme atleti 1 adet emzirme sütyeni 2 adet normal atlet 2 çorap 1 adet örgü şal Süslü terlik ve taç Göğüs kremi (lansinoh) Göğüs pedi Doğum için özel ped (e bebekten aldım) Kapı süsü Takı yastığı Yatak için fiyonk Peçete, günlük kullanımlık ıslak mendil ve fazladan poşet Bir de son gün makyaj malzemelerimi koyarsam tamamdır 👍🏻 Benim çantam böyle kızlar 😍
Edizefeninannesi Annelerinannesi oh ne güzel hazır ve bekliyorsun bende 33 haftamdayım ama daha çantamı hazırlamamışım 🙈😔
Canisi44 Annelerinannesi bende 34 haftalık hamileyim daha çanta hazırlamadım benimkide sezeryan yarın kontrolüm var doktordan sorsam kasımın kaçına sezeryan olur diye acaba sylermi
AiA Annelerinannesi iç zıbın bende koydum ama yandan bağlamalı değil 🙄 acaba yanlış mı koydum . Şart mı yandan bağlama ??
Annelerinannesi Edizefeninannesi ben gittikçe çok ağırlaşıyorum diye hazırlamak istedim. Artık yürümekte bile zorlanır oldum çünkü
Annelerinannesi rfzsB eksiklerimizi farkedelim diye paylaştım canım. Belki benim de eksiğim vardır 🤷🏼♀️
Annelerinannesi Canisi44 sezeryanı 38.hafta dolduktan sonra yapıyorlar canım. Bence senin de hemen hemen aynıdır.
Muhasebeci Canisi44 canım bebeğin son doğması tarihini bana Dr 19 Kasım seri ama 4 ü (hariç)5 inden itibaren 19 una kadar istediğin vakit doğabilir dedi küvezde de kalmaz dedi bu ayın 22 sinde gidip sezeryan için gün alacağız bizde 12 Kasım istiyoruz ☺️☺️☺️
cemilev AiA Evet canim şart çünkü ilk doğduğunda göbeğinden dolayı onu giymesi daha iyi göbeğine zarar vermiyormuş