Hayal02 30uydu benimde normalde hiç erken olmam.. 2-3 gündür sabahları istifra ediyordum mide yanması kasık ağrısı sabah da hafif pembe lekelenmem oldu bende gittim kan verdim maalesef negatif 😢 akşamına da adet oldum ben bu ay elendim insallah siz bu ay görürsünüz güzel sonucu🫠