Sinemberkehan Hgmom1 takviye edici ilaçlarda vermismiydi????birde onları kullandikda. Sonra mı oldu 2 yumurta? Sen kaç yaşındasınki?
Hgmom1 Sinemberkehan evet Combinol birde proxyfemin verdi.. ama onlar biteli bayağı oldu bu ay doktora gittiğimde soğan suyu hariç devam et dedi. Klomenle 2 yumurta elde ettik 22 yaşındayım
Sinemberkehan Hgmom1 ben 39 yaşındayım,biraz zor yumurta oluyor bende, aynı şeyleri bende yapmışim,artık hayıt suyundan tiksiniyorum.Geçen ay 3 yumurta oldu takviyelerle,bu ay 1 yumurta
Hgmom1 Sinemberkehan ay kesinlikle bende ya 😝 sürekli sıcak şeyleri içe içe tiksindim… Biri 16 biri 17 mm benim bakalım kısmet diyelim 🙏🏼 Rabbim zamanını biliyordur elbet🌸
Brlbby Hayal02 Ben de 28’i bekliyorum bakalım, geçen ay klomen ve çatlama iğnesi yaptık olmadı, klomen yan etki yaptı bende rahim duvarı inceldi bu ay normale dönmüştü bekleyelim😊
mucizeolsunn Hgmom1 incir ve havuç kürünü denedim ama malesef içemedim tadı kötü gelmişti. İlk defa bunlara karşı olmayan bi doktor duyuyorum genelde sadece onların verdiği ilacı içmeyi öneriyorlar bi işe yaramasa da. İnşşallah bu ay güzel haberlerle geliriz hepimiz ya😍 bide ben 3 kez kimyasal gebelik geçirdi bu senenin başından beri 2 senedir de evliyim senin ne kadar oldu canım.
Hgmom1 mucizeolsunn ben nerdeyse 2 senedir evliyim.. Doktor muayeneye gittiğinde ilk 2 ay doğal tedavi diyor sonra aşılmaya geçiyor.. ben doğal tedavi yaptım ama gebelik olmadı fakat pcso azalmış dedi kısmet bakalım otrivelle kullandım 2 gün önce.. Allah’ım gönülden isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼🌸
Sinemberkehan mucizeolsunn niye canım tadı güzel oluyor, evet bizim doktor öyle doğal tedavi veriyor hemen tüp bebeğe geçmiyor
mucizeolsunn Hgmom1 Amin inşallah🤲 ben kaç kere gittim doktora yaşım küçük diye hiçbir şey yapmadı bi sorun da çıkmadı hormonlarda. Pcos başlangıcı var dedi sadece. Rahim filmi istemiştim onu bile çekmedi 2 sene olmadan çekemezsin dedi şehir Hastanesi’ne gidiyorum her gidişim ağlamayla sonuçlanıyodu çok kötü davranıyorlar ve gençsin daha ne çocuğu deyip gönderiyorlardı. 1 senedir tedavi için gitmiyorum kimyasal gebelik geçirmiştim onun sebebini öğrenmeye çalışıyorum şimdi de genetik test verdik sonuçları çıkmış almaya gidemedik bakalım hayırlısı olsun hakkımızda
mucizeolsunn Sinemberkehan yani bilmiyorum normalde soğan yemem ama suyunu içebiliyorum. Ama inciri de çok severim suyunu içemedim😀 maşallah iyimiş doktorunuz her doktor bir değil malesef ben şehir Hastanesi’ne gidiyodum tedavi için her seferinde azarlayıp gönderdiler beni.
Hgmom1 mucizeolsunn amin inşallah doktor cidden önemli evet yaşımız küçük olabilir ama erken teşhis de önemli ben en çok o yüzden gittim nedeni ne diye yine bulduk pcso dedi yine içim rahat çok şükür
mucizeolsunn Hgmom1 aynen öyle ben genç yaşta anne olmak isteyemez miyim bana öyle kızdılar ki bu yaşta ne işin var diye çok ağladım Alllaha havale ettim onları da rahim filmini de bişey çıkmaz diye istemedi nerden biliyosa 🤷
Hayal02 Bugün doktora gittim üç yumurtam oluşmuş ve baya büyümüş dedi yarına çatlamış olursun yarını değerlendirin çarşamba yine bekliyorum dedi 🙄🙄
Mfyy Melisasmommmm hayır olmadım doktora gittim kist falanda yok çok şükür yumurtlama olabilir dedi lekelerde zaten cumartesi kesildi yani 1-2 gün sürdü
esraeylul Brlbby inşallah. 3. denememiz bu ayda olmazsa aşılamaya geçecek doktor. Niyeyse bu aydan ümitliyim.