Matmazeldecourton varsır benm ılk hamılelıgımde cok sabırsızdm hergun ıkı uc tane test yapıyodum ama bosmus yanı bu olaylar adet gunumden bır gun sonra kan verdım bnm adetım duzenlıdır cunku hemen kanda cıkmıstı demek ıstedıgım bosuna modunu düşürme bekle en kotu 28 ınde falan kan ver varsa kesın cıkar