HKclm bende daha regl olmadim sanci yok ama batmalar oluyor arada test yapmadim düşünmüyorum ama aksi gibi hasta oldum bir de bogazim çok fena agriyor antibiyotik verdi doktor ne olur ne olmaz diye icemiyorum atlatamiyorum da yine acile gidip serum taktiririm olmadi alirlarsa betaya da baktiririm