Yenianne66 ogretmenHnmm Gül Gül bende öyle eşim yurt dışında canım bende gidicem oraya ama şimdilik burdayım oda gelir iyi günlere denk getiriyoruz ama iznini yine de olmuyor 😂
Yenianne66 Ummu1234 benim de oldu agustosta bu ay umutluydum baya ama olmadı hayırlısı ama eminim sürekli Yanyana olsak olur çünkü kimyasal da bi buçuk ay hep yanyanaydık ve oldu
Jgtcfvuuvjvgk ogretmenHnmm bende en son 15 Eylül de oldum dün adet olmam gerekiyor du ve gebelik şüphem var 4 gündür beyaz akıntı görüyorm