Kizlar en son 11 eylülde adet gördüm 12 ya da 13 ekimde yani bugün adet olmam lazımdı henüz gelen giden yok test yapmamak için zor tutuyorum kendimi 1 yildir deniyoruz bir kimyasalim var ondan sonra da olmadi bir daha her ay negatif görmekten yoruldum o yüzden hemen test yapmakta istemiyorum ama zor turuyorum kendimi🤦🏻♀️ var mi benim gibi sabırsızlanan