Aleynaerayy22 Brck0303 inşallah alırsın benim burda sadece 1 tane a101 var başka da yok zaten şansımı seveyim 🥺
Esragumus_51 Bebek yorgan, yastık, çarşaf aldım 3 tane nohut battaniye penye battaniye müslin battaniye 2 paket de ağız mendili aldım
zeynepikra_61 Edau9 Bende sabah koştum sadece nohut battaniye penye battaniye ve banyo lifi alabildim 🤷🏻♀️😬 çünkü talann etmişler 😀 nohut battaniye çok yumuşak çok beğendim yumuss yumuss 💙☺️
Nazendehanim Edau9 oooo hacii silip supurmussun 😂😂😂 ay bugün markete girdim önümdeki kadın koştu hemen selede ne varsa kucağına topladı tek tek baktı begenmediklerini geri attı 🤣🤣🤣
Edau9 Nazendehanim hahahah valla ben dün pirinç almaya gittiğim de tesadüf gördüm iyi ki de almışım benim arkamdan birileri geldi bir saldirdilar var ya en son kavga çıkmıştı ben tuttum ilk önce ben aldım diye 😁😁😁😁😁
heyzil06 Edau9 evet keşke 🥺 alt ayrıca alırız artık 🥰 belki daha gelir bebek ürünleri bi kaç aya kadar 😍
HurremSultan Edau9 valal resmen hakkımıza girdiler. Ben sabahın köründe kapısına gittim kucağımda bir bebek karnımda bir bebek. Hersey satılmıştı.
Edau9 HurremSultan Evet maalesef bir gün önceden satışa sunulmustu pirinç almaya gittim bunları görünce şoka girdim bende depolarda yer olmadığı için önden çıkarıyoruz dediler
HurremSultan Edau9 ayıp ama ya çok üzüldüm sabah😟🥲 neyse en azından siz denk gelip almışsınız inşallah birdahaki sefere bende denk gelir alırım 🌸
1erkekkannesiiii Edau9 sordum hiç gelmedi buraya dediler yıkıldım dün de şoktaki ikili zıbın setini kaçırmıştım zaten tuz biber oldu 😂 neyse başka sefere artık
Bebisinizz Edau9 bize de dün babamız bunları almış bugün de mama sandalyesi ve biberon için bakmış ama kalmamış maalesef 💖🐣
HurremSultan Bebisinizz bende kocamı zorla götürdüm işte xgshxbx daha doğrusu gelmedi karti unuttuğum için gelmek zorunda kaldı 😅😅
mucizem24-05- Bebisinizz bende küvet aldım fakat niye şeffaf almadın bunlar bebeğin gözünü alir diyorlar alakası varmı
Bebisinizz HurremSultan Olsun be kanki 😂 bizim ilk çocuk olcak Allah nasip ederse ikimizde heyecanlıyız gördüğünü aşıyor sevindiriyor bizi 🙈