Bebisinizz HurremSultan Olsun be kanki 😂 bizim ilk çocuk olcak Allah nasip ederse ikimizde heyecanlıyız gördüğünü aşıyor sevindiriyor bizi 🙈
HurremSultan Bebisinizz ahaha bizim de ilk göz agrimiz oldu bir zamanlar😅😅 ama hiç eşimin bununda bebeme aldım dediğini.hatirlamam adam para harcamayı sevmiyor😅😅😅 ben alıyorum hep o anca bebemi.seviyor evde kovaliyor😅😅
1erkekkannesiiii Edau9 sordum hiç gelmedi buraya dediler yıkıldım dün de şoktaki ikili zıbın setini kaçırmıştım zaten tuz biber oldu 😂 neyse başka sefere artık
HurremSultan Anneperi Polar aşırı güzel ben çok beğendim ama kalıbı küçük baya. 18 24 Ay aldım. 1 yaşındaki kızıma tam oldu
mucizem24-05- Bebisinizz bende küvet aldım fakat niye şeffaf almadın bunlar bebeğin gözünü alir diyorlar alakası varmı
Bebisinizz mucizem24-05- hiç duymadım öyle bir şey zaten file de aşıp bebeği filenin üstüne yatırıp öyle banyo yaptırıcaz bi sorun olmaz bence
Damlamsu Mama sandalyesi battaniye önlük yenidoğan kiyafetleri küvet anne yanı yatağı şokta a101 de ne bulsak aldikk 😄😄