Edau9 Biz galiba dağ basında yaşıyoruz valla anlamadım bisey bide Tekirdağ’da yım sabah gittim iki 8:40 da falan 2 üç parça bisey vardı olanı da ben aldım gelse de cok gelmiyor ki 3-4 tane falan hastane çıkışını bizim buraya getirmemişler bile ağız mendili aski hiçbiri yok dağbaşı 😂 çorap aldım alt üst takimdan pijama takimi mama önlüğü bere o kadar