Edau9 Kızlar gelen bebek urunlerinden ben bunları aldım siz neler aldınız.Normalde bugun gelmesi gereken ürünleri dün markete gittiğimde tesadüfen gördüm satışa koymuşlar aldım bende 😁He birde görselini eklemeyi unutmuşum nohut battaniye aldım
Annesininportakali53 Edau9 hayırlı olsun canım… biz 33. Haftadayiz herseyi yıkayıp utuledim dün o yüzden birsey almadim hepsinden fazlasıyla var ama görünce dayanamadım iki li havlu çorap aldım bi tane bide en lazm olan şey askı yetmedi kıyafetlere askı aldım
-BESTE- Edau9 erkenden gittim Bn 2 tane a 101 gezdim ama değdi piyasa çok pahalı 3 tane hastane cikisi aldım farklı renklerde iki tane pijama takımı nohut battaniye 2 li zibin patik ve masrapa ve Kova aldım kizimin küveti var cok iyi oldu ya ürünleri cok guzel ve ucuz cidden
Edau9 Lenaaaa Ya şu hastane çıkışından bende istedim çoook kaç 101 baktım yok kalmamış hangi ara aldılar anam anlamadım bence tanıdıklarına ayırıyorlar 🥺🥺🥺🥺
Lenaaaa Edau9 ben açılmadan 10 dakika önce gittim şansa vardı ama bazı a101 lere farklı desen modeller geliyor heralde. Beresinde dikim hatası vardı ama çok da önemli değil 😌 bu arada online da hastane çıkışı var ama mavi renk kalmış istersen bakabilirsin 🌸
heyzil06 Dmnn_58 ya bu zıbınların altları yoktu bizim a101de sadece zıbınları aldım artık her a101e her ürün gelmiyor sinir oluyorum
Seyma0323 Annesininportakali53 bende 1 beyaz 1 mavi askı aldım🤭 bende herşeyini yıkadığım için bidaha kiayfet almadım
Annesininportakali53 Seyma0323 çocuğumun cinsiyetini bilmiyorum sürpriz olacak doğumda o yüzden mavi ve pembe alacaktım ama eşim beyaz diye tutturdu🤣
heyzil06 Brck0303 gayet güzel valla ben sevdim battaniyeleri de güzel zaten ne kadar süre giyecekleri fiyatları çok uygun al bence mutlaka
Annesininportakali53 Seyma0323 bende öyle hissediyorum hemde basindan beri ama eşimde kız hissediyor sağlıklı olsunda farketmiyor ilk bebeğim bakalım büyük sürpriz olacak dogumum ☺️
SahrasMom311216 Edau9 hastane çıkışını kaptım hemen😄çorpları doldurdum nohut battaniye aldım bere patik aldım zıbın ile battaniye de aldım. Bu fiyata bunları alabilmenin mutluluğunu yaşıyorum şuan😄