Mhande kuzum bilmiyorum ki yani dr önermeden kullanmanı tavsiye etmem başka bi sorunda olabilir ya da sadece bebek sağlıksızdır bilmiyorum ama ilk düşükte test yapmayarak çok büyük yanlış yapıyorlar psikolojimizi düşünmüyorlar yazık değilmi ya bence ilk gebelikte yapılması gerek eğer varsa pıhtılaşma direk kan sulandırıcıya başlatmaları gerek yani bana bebek sağlıksız dedi dr ama bebeğe kan gitmemiş pıhtılaşmadan kalbi durmuş ve kimyasallarımı saymadı tek düşük olarak sayıyor bende genetik test istiyorum dedim erken dedi can sulandırıcı ver dedi versemde bi işe yaramaz dedi kafayı yicektim saçma sapan testler yaptı gönderdi beni boşu boşuna başka dr gittim kimyasallarımı da gebelikten saydı 3 düşüğün var dedi senin diğer dr nasıl saymaz gebelikten falan dedi kızdı benden genetik testler istedi sonra gittim yaptırdım çok şükür hepsi temiz çıktı sadece 4 genimde pıhtılaşma çıktı gebelik öncesi coraspin başlattı ve multi vitamin kullandığım ay gebe kaldım 6+5 haftalık şuan🙏🏻 Darısı sana olsun canım inşallah en sağlıklısından mesela benim gibi ilk dr da kürtaj olan vardı onunda bebeğinin kalbi durmuş sonra regl görmeden gebe kalmış tekrar ve 7 haftalık tekrar kalbi durmuş yapsaydı testleri dr tekrar yaşamazdı belki aynı şeyleri o kız gerçekten bazı dr ları anlamıyorum 😢😔 çok üzülüyorum dr dediğin nedenini araştırır alt tarafı bi kan alıp bakacaklar ya nedir bu kadar önemli kılan bu testi yani🤷🏻♀️