Meceeee Allahim ya bende ondan korkuyorum işte yine hamile kaldığımda düşüşle sonuçlanrsa okadar emek çöp olacak okadar stres üzüntü yine bize kalacak sonuçta can yani illa 2 3 mu olacak dusukler sonra mj test yapacaklar gercekten bu konuda çok kötü oluyorum inanırmsn başımın ağrısından duramıyorum mutsuzum sürekli düşünüyorum eşimden Allah razı olsun hep beni mutlu etmek için uğraşıyor ama biliyorum oda çok istiyor bebegimizin olmasını evimiz sessiz ikimiz tek başımıza sürekli öylece duruyoruz bizde isterdik evimizde minik bi bebis ses minik elleriyle hayatımıza dokunan 😞😞😞