24 mayısta bebeğimizin kalbi durmuştu kürtaj oldum. 24 haziranda düzenim bozulmadan adet oldum. Korunmadım sonrasında ve hamile kaldım hemen çok şükür. Şu an 15 haftalık gebeyim. Kürtajdan sonra gebe kalma ihtimali yüksek oluyor diye biliyorum. Rabbim gebe olanlara bebeklerini sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi, bebek isteyenlere de hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏