Mhande 18 Şubat kürtaj oldum. Benimde ilk gebeliğimde doktor ilk ay korun dedi haftan küçük sonra düşünebilirsin ama önerim üç ay beklemen demişti kendi doktorum. YouTube da takip ettiğim doktor da istersen bir ay istersen bir sene korun rahim ne zaman toparlanırsa o zaman hamile kalacaksınız dedi. İşte ben korunmadım hemen hamile kaldım işte ikinci de düştü demek doğru değil rahim toplanmamış olsaydı eğer hamile kalmazdınız diyor buna güvenerek ilk ayı geçirdik. 19 martta tekrar adet oldum ama adet öncesinde soğan kürü kullanmıştım düzenli zamanında olmuştu. Adetim bitince denedik nasip olmadı tekrar 18 nisanda adet oldum şu an çok şükür hamileyim 26 haftalık olduk. Yani gönlünce göre versin rabbim hayırlısı ne zamansa nasılsa öyle olsın