Ozleeeem yoo hayır o kadar da kötü bişey değil,tadı asidi kaçmış gazoz gibi tabiki de hoş bir tadı Yok içerken zorlanmıyor değilsiniz ama söyledikleri kadar bi yönünü görmedim ben.sonrasında falan da hiç rahatsızlanmadım.içmeden önce ben de cok ön yargılı ve tedirgindim.belki de bünye meselesi..